среда, 21. март 2018.

Bela kuga II

Neko me prati. Odgovor na moj originalni članak je tu. "Precednik" države je objavio niz stimulativnih mera za podsticaj rađanja i to uz paniku: izumiremo... do 2060. biće nas manje od 6M.Tragedija.
Pa sad ide 100k dinara, pa 10k mesečno sledećih 10 godina.
Ono što mene čudi je, da su podaci i projekcije poznate već od 2012-13. Šta se čekalo? Zašto se u sve to opet meša predsednik o kome imam nisko mišljenje? Baš, baš nisko....
Zabava su mi bile i razne feminiskinje sa floskulama, nismo mi mašine za rađanje i slično. Kao da ih neko tera da rađaju? Kao da je rađanje nešto što unižava?
Ja lično koliko sam mogao, toliko sam i uradio. Nije samo stvar ekonomije. Nego ja nemam snage, da više od dvoje dece naučim, da im zadam konture, usmerim prema onome što mislim da je ispravno i da poslužim kao stena od koje će se odgurnuti dalje.

Нема коментара:

Постави коментар