понедељак, 12. март 2018.

Politika

Tradicija je čitanje Politike. Još je moj deda bio pretplatnik Politike, a otac hodao 10tak minuta do tog jednog specijalnog kioska u Kranju, da kupi nekada Politiku ekspres a nekada pravu Politiku.
I ja sam počeo da čitam istu kao gimnazijalac a i sada je kupujem - ali samo subotom, pošto brz tempo i puno posla ne ostavlja vrema za te "slow-motion" medije.
Sistem čitanje sam lagano menjao od čitanja otpozadi, sa  letimičnim pregledom sportskih vesti, i preskakanjem međunarodne politike i ekonomije, do sistema prvo prva strana i povezene stranice sa njom, pa onda čitanje odzada sa preskakanjem sporta, letimičnim pregledom feljtona, pošto kupujem samo jednom nedeljno, i poseban fokus na ekonomiju i međunarodne odnose.
Politika je, tako ispada, dobar barometar promena. Od radoznalog, veselog i nesputanog omladinca do stisnutog i zabrinutog aritmičnog matorca.
Tradicija je čitanje Politike u mojoj porodici i moj sin i kći počinju da čituckaju istu.

Možda je vreme da se tradicija prekine. 

Нема коментара:

Постави коментар